Fietsen over de Golden Gate - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van bianca en leo Meijer - WaarBenJij.nu Fietsen over de Golden Gate - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van bianca en leo Meijer - WaarBenJij.nu

Fietsen over de Golden Gate

Door: Bianca

Blijf op de hoogte en volg bianca en leo

08 September 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

De dag begon weer vroeg. Zo'n jetlag laat zich niet om de tuin leiden. Afijn, we stonden 6.50 uur in de eetzaal. Het ontbijt is karig in de VS. Geen eitje, kaas of andere lekkernijen. Veel cornflakes ingepakte koeken ( soort Zeeuwse bolus) en natuurlijk slappe koffie en thee. Daarna maar snel op stap. We zijn gaan lopen naar de kust op zoek naar de Hyde street. Daar hadden we om 10.00 uur afgesproken bij Blazing Saddles om een fietstour te gaan maken over de Golden Gate. Het was een stevige wandeling en we hebben echt ervaren dat SF op heuvels gebouwd is. Nadat we koffie hadden gedronken bij de Starbucks hebben we ons gemeld bij het fietsbedrijf. De dag was
erg bewolkt begonnen, maar het zonnetje won terrein. De fietstocht was geweldig maar we hebben ons wel voorgenomen nooit meer met zo'n groep te gaan. Sommige hadden ooit leren fietsen toen ze 4 waren en daarna nooit meer een fiets aangeraakt. De Golden Gate stond mooi in de zon. Hierna naar doorgefietst naar Sausolito. Een leuk stadje waar we de lunch hebben genuttigd. Uiteindelijk een 40 kilometer gefietst en met de pont terug naar SF . Hierna snel op zoek naar pier 33 alwaar we een night tour hadden geboekt voor Alcatraz. Dat was indrukwekkend en het leek ons geen feest om daar een paar jaar te brommen.