Langs de kust verder richting LA - Reisverslag uit Malibu Beach, Verenigde Staten van bianca en leo Meijer - WaarBenJij.nu Langs de kust verder richting LA - Reisverslag uit Malibu Beach, Verenigde Staten van bianca en leo Meijer - WaarBenJij.nu

Langs de kust verder richting LA

Blijf op de hoogte en volg bianca en leo

11 September 2014 | Verenigde Staten, Malibu Beach

Nadat we de nacht bij San Luis Obispo hadden doorgebracht zijn we weer op pad gegaan om de rest van de Highway 1 te rijden.
We moesten nog tanken en ziedaar een outlet centrum . Even de tijd genomen om wat inkopen te doen. Onderweg een stop gemaakt bij Solvang. Alsof je zo maar in Scandinavië staat. De temperatuur was flink omhoog gegaan. Wat rondgestruind in Solvang en een lekker ijsje gegeten. Hierna de reis vervolgd. Het was erg druk en daardoor duurde de dag ook langer dan gepland. Uiteindelijk aangekomen bij Malibu Beach. Het uitzicht over de Pasific Ocean was onbetaalbaar. Wat we gisteren nog vergeten zijn is dat we een quyote hebben gezien. Het beest rende zo voor de auto weg.