Zwemmen in de Pacific - Reisverslag uit Malibu Beach, Verenigde Staten van bianca en leo Meijer - WaarBenJij.nu Zwemmen in de Pacific - Reisverslag uit Malibu Beach, Verenigde Staten van bianca en leo Meijer - WaarBenJij.nu

Zwemmen in de Pacific

Blijf op de hoogte en volg bianca en leo

12 September 2014 | Verenigde Staten, Malibu Beach

Vandaag de camper een dag op zijn plek laten staan. Met het openbaar vervoer naar Santa Monica. Een kustplaats iets onder Los Angeles. Op de kaart leek het een stukje maar het was toch nog drie kwartier in de bus. Onderweg stapte er allerlei personen in. Blijkbaar zat er bij een van de haltes een opvanghuis voor zwervers. Het is ongelooflijk hoeveel zwervers we al hebben gezien. Het meerendeel heeft vaak ook nog en psychiatrische afwijking. Ze roepen van alles en staan ook hele gesprekken met zichzelf te houden. Ze eten uit vuilnisbakken en bedelen . Op een steen worp afstand van Beverly Hills zie je de zelfkant van de Amerikaanse maatschappij.
Bij Santa Monica hebben we we eerst de pier afgelopen. Winkeltjes met kermis attracties waren volop aanwezig. Ook de bekende strandhuisjes van Bay watch stonden rij aan rij. Ze hebben een prachtig strand , breed en ruim. Bij de plaatselijk fietsverhuur hebben we allebei een fiets gehuurd, om naar Venich Bay te fietsen. Het weer was super! Langs de boulevard, waar ze speciaal voor fietsers een fietspad hebben aangelegd, op ons dooie akkertje en genietend van alles de weg vervolgd. We zijn natuurlijk ook lekker op het strand gaan liggen en gezwommen in de Pacific. Zo die kan ook weer op het lijstje . Rond 17.00 uur weer richting Malibu met de bus. We hebben vanavond de bbq maar eens lekker opgestookt.