Cowboyhoeden en indianentooien - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van bianca en leo Meijer - WaarBenJij.nu Cowboyhoeden en indianentooien - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van bianca en leo Meijer - WaarBenJij.nu

Cowboyhoeden en indianentooien

Door: Bianca

Blijf op de hoogte en volg bianca en leo

18 September 2014 | Verenigde Staten, Moab

Op weg naar Moab, langs monument Valley. Leo zijn hart ging helemaal open. Alle verhalen van Arendsoog vielen op zijn plek . Indianen in strijd met de cowboys , hangend onder de paarden en al schietend met pijl en boog. Je kon het je zo voorstellen. We zijn natuurlijk weer veel gestopt om foto's te maken. Die lopen in aantal al aardig op! We willen het allemaal vastleggen. Thuis eerst maar een selectie maken anders hebben we nog wat nachtwerk te gaan om ze te laten zien. Voor Moab lag de camping. Ze hadden plek en wij hadden het ook wel gehad voor die dag. Toen ze ons naar de plek wezen (met zo'n golfkarretje ) gingen ze links, rechts, nogmaals links en na nog meer bochtjes belanden we op onze plek. Uiteindelijk was je lopend na twee keer vallen weer bij de receptie. Het was een leuke plek en hebben de middag en avond genoten van "vrije tijd" . Arches gaan we morgen wel bekijken.
De foto' 's van vandaag en gisteren worden later bijgevoegd.

• 21 September 2014 - 16:55

Meijer:

Hallo luitjes,

enorm leuk al die verhalen en pictures.

Nog gefeliciteerd met jullie trouwdag!
    Neem een drankje van ons en Proost!

JJJ