13 juni - Reisverslag uit Nederland, Nederland van bianca en leo Meijer - WaarBenJij.nu 13 juni - Reisverslag uit Nederland, Nederland van bianca en leo Meijer - WaarBenJij.nu

13 juni

Door: meijnee

Blijf op de hoogte en volg bianca en leo

17 Juni 2019 | Nederland, Nederland

13 juni
Vandaag opgebleven om het gebeuren van de niet ondergaande zon te kunnen aanschouwen. We stonden op een prima plek en we hebben de zon zien dalen en weer zien opgaan. Best wel raar dat de zon niet onder de horizon verdwijnt. Maar de dagen zijn hier dus erg lang en je moet jezelf dus gewoon in het gareel zetten om bijtijds naar bed te gaan en de volgende ochtend weer fris op te staan. Alles verduisteren en gewoon gaan slapen dus.
Het zag er dus gewoon naar uit dat we drie dagen moesten wachten om de zee op te kunnen gaan voor een walvis safari. Dat was dus gewoon tijd verspilling en zijn we de dag erop verder gereden naar onze volgende stopplaats Stø. Dit was een camping die je het gevoel gaf op het einde van de wereld te zijn beland. Denk hierbij aan muziek op de achtergrond vaan Floortje naar het einde van de wereld. Die dus ff niet gedaan. Dus naar een andere plek gereden om te overnachten. Echt een camperplek waar je vrij kan staan en het dus niets kost. Vlakbij het vissersdorpje Nykslund. Lekker aan de borrel gezeten en de wind om ons hoofd laten waaien. Deze dag weer een ontzettend mooie rit gehad. Indrukwekkend dat Noorwegen.

• 25 Juni 2019 - 15:02

Bir:

Super gaaf zeg die zonsondergang en of eigenlijk ook geen opgang.