14 juni - Reisverslag uit Nederland, Nederland van bianca en leo Meijer - WaarBenJij.nu 14 juni - Reisverslag uit Nederland, Nederland van bianca en leo Meijer - WaarBenJij.nu

14 juni

Door: meijnee

Blijf op de hoogte en volg bianca en leo

17 Juni 2019 | Nederland, Nederland

14 juni
Bij Stø en Nykslund heb je een geweldige wandelroute. Beide plaatsen liggen aan zee en de tocht loopt rond deze plekken. Nu is het wel zo dat er veel geklommen en gedaald moet worden. Wij dus de wandelschoenen aangetrokken en gestart. Het bleek al snel dat we vanaf de camperplek een valse start hadden gemaakt. Het bleek een geiten pad langs de berg aan zee te zijn. Dat nam dus ff tijd in beslag. Maar een waaaaaanzinnig fraai uitzicht steeds. Het was redelijk weer, maar er stond wel veel wind. Na een uur of 5 wandelen weer bij onze camper aangekomen. Vervolgens naar Myre gereden en overnacht aan de haven aldaar. We waren echt toe aan een biertje uit de koelkast. O, ja. ook nog ingeschreven voor een walvissafari vanaf Stø de volgende dag.