24 juni - Reisverslag uit Nederland, Nederland van bianca en leo Meijer - WaarBenJij.nu 24 juni - Reisverslag uit Nederland, Nederland van bianca en leo Meijer - WaarBenJij.nu

24 juni

Door: meijnee

Blijf op de hoogte en volg bianca en leo

27 Juni 2019 | Nederland, Nederland

24 juni
Alles is weer schoon en gewassen. We kunnen er weer een paar dagen tegen aan zonder op een camping aan te komen. De zon scheen vanmorgen en dat betekent mooie plaatjes schieten onderweg. Onderweg een leuke overtocht gehad met een veerpont. De zoveelste. We zijn de tel kwijt geraakt hoeveel we er al hebben gehad. Kijken thuis de afschriften wel na. Zo een boot geeft altijd weer een rust momentje en een mooi uitzicht op de kuststrook van de fjorden. Waarom een veerboot nemen? Anders moet je gewoon 150 tot 200 km omrijden. En dat over van die kleine weggetjes. De weg voert langs Kristiansund naar en over de Atlanterhavsveien (Atlantische weg). In Kristiansund hebben we een leuke wandeling langs de kade gemaakt en genoten van het uitzicht van wat de stad te bieden heeft. Een levendig havengebied met winkels en oude verbouwde pakhuizen tot woningen. De Atlantische weg verbindt eilanden met bruggen met elkaar. En dat is wel een beleving hoor. Wat een eilanden en eilandjes liggen hier voor de kust. Een ontzettend mooi en ruig gebied. Nadat de route van 8 km was afgelegd, met vele stopmomenten, hier overnacht bij een leuke overnachtingsplek (Naturreservat Sandblåst Gaustadvågen) met een veld vol lupinen.

• 30 Juni 2019 - 14:51

Clara:

Al die veerpontjes kan ik me ook herinneren. Echt gaaf