Antalope Canyon - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van bianca en leo Meijer - WaarBenJij.nu Antalope Canyon - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van bianca en leo Meijer - WaarBenJij.nu

Antalope Canyon

Door: Bianca

Blijf op de hoogte en volg bianca en leo

17 September 2014 | Verenigde Staten, Page

Zijn wij vandaag even genept door Steve Jobs . We zitten vlak bij de staat Utah en de telefoon had de tijd vast aangepast. Dus de wekker om 6.30 uur werd dus 5.30 uur. Nou ja, we stonden wel als eerste bij de poort van de antelope Canyon. Een zeer strenge vrouwelijke indiaan die de boel daar regelde. Wij hadden kaartjes voor prime time 11.00 uur. Even terug naar Page voor een bak koffie en weer wat internet bij de Mac natuurlijk. Over de kwaliteit zeggen we maar even niets ze hebben wel goeie WiFi . Om 11.00 uur mee met de indianen in grote 4 wiel drive met een bakje achterop waar 12 mensen inkonden. Wij zaten bij een hele bus met Jappen. Nou dan weet je het wel. Maar we mochten in de auto stappen en hoefde niet in het bakje. Eerst over een droge rivierbedding, zo 3 mile verder gereden. Daarna de kloof in. Waanzinnig! Het is niet te beschrijven wat een kleuren en een licht. En je ziet en voelt aan de rotsen de kracht van het water. Echt heel bijzonder. We hadden gisteren wel de camping kunnen reserveren voor vanavond dus na dit spektakel, eerst boodschappen gedaan en toen naar de camping. Die hadden een klein (en koud) binnenzwembad . Daar lekker gerelaxt en een heerlijke avond gehad. Morgen naar Moab, eerst langs monument Valley en als we tijd hebben ook langs Arches. Het zijn namelijk wel een hoop kilometers die we daar tussenin moeten rijden.

• 25 September 2014 - 13:16

Karin: