Yosemite - Reisverslag uit Yosemite Valley, Verenigde Staten van bianca en leo Meijer - WaarBenJij.nu Yosemite - Reisverslag uit Yosemite Valley, Verenigde Staten van bianca en leo Meijer - WaarBenJij.nu

Yosemite

Door: Bianca

Blijf op de hoogte en volg bianca en leo

27 September 2014 | Verenigde Staten, Yosemite Valley

Vandaag eerst Yosemite verkennen. We zijn gaan rijden richting de Yosemite Valley. Helaas zit het weer tegen. Het is zwaar bewolkt. Leo wilde heel graag bij een riviertje foto's maken. Terwijl ik bij de weg aan het wachten was verschijnt er ineens en hert op 2 meter van me vandaan. Ik heb geen foto toestel, zelfs de iPhone ligt in de auto. Leo kan ik roepen maar dan is het hert weg. Toch maar Leo zachtjes geroepen en Leo hoort het ook. Het hert loopt heel rustige zijn kant op. Zo kon het hert toch digitaal vastgelegd worden. Na Yosemite Valley waar het waanzinnig druk was richting Maripos grove. Daar stonden giganten van Sequoia's. Ze zijn meters in omtrek en zo hoog al het Vrijheidsbeeld. Daar hebben we een stukje gewandeld en toen maar richting campground. Helaas is het begonnen te regenen dus ons vuurtje werd eten in de camper. Morgen hebben we nog een kans.