Las Vegas 22 en 23 september - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van bianca en leo Meijer - WaarBenJij.nu Las Vegas 22 en 23 september - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van bianca en leo Meijer - WaarBenJij.nu

Las Vegas 22 en 23 september

Door: Leo

Blijf op de hoogte en volg bianca en leo

22 September 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Las Vegas, de 24 uurs maatschappij. Casino's ,hotels en entertainment . Helaas was de camping op de strip gesloten. Daarom een andere Rv gezocht. Die zat wel een stukje van de strip maar de bus bood uitkomsten. De eerste dag verschillende hotels bezocht met thema's als Venetië , Parijs, en Cesar . Natuurlijk ook een shopping mal ingegaan. 's Avonds naar Freemont de oude strip. Lichtjes, lichten knipperen je daar tegemoet. Een geweldig sfeertje met bandjes die optreden en eens in het uur gaat het plafond , zo'n 200 meter lang, een video afspelen. Je kan het allen maar als spektakel benoemen. We hebben daar heerlijk gezeten en die avond een taxi naar de Rv genomen. De volgende dag wederom naar de Strip. We hadden New York en Luxor nog niet gezien. En daar om heen nog een heleboel andere hotels. Twee dagen kijken en beleven hoe gondels door een hotel varen, sfinxen je toe kijken als je binnenkomt en dan die flikkerende gokmachines die je toestralen met de daartoe behorende geluiden waren gevoeg Vegas. Naar de camping terug en heerlijk weg van de gekte. Lekker gezwommen en in de bubbels gezeten. Daar ontmoetten we Karlijn en Arnoud. Met hen de avond verder doorgebracht. De volgende dag was het toch wat later geworden met opstaan. Dus tijd bespaart door niet naar de outlet te gaan. Door n naar Death Valley.

• 30 September 2014 - 23:16

Clara Tanis:

Gaaf he. Ik noemde het de efteling voor volwassenn