Aankomst San Fransisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van bianca en leo Meijer - WaarBenJij.nu Aankomst San Fransisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van bianca en leo Meijer - WaarBenJij.nu

Aankomst San Fransisco

Door: Leo

Blijf op de hoogte en volg bianca en leo

07 September 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Zondag 7 september is de langste zondag die wij ooit hebben meegemaakt. om 6.30 uur opgestaan, gewassen en de boel ingepakt. Lekker ontbeten en om 8.15 uur de bus naar het vliegveld genomen. Goede verbinding trouwens. Iedereen waarschuwde ons van tevoren dat het inchecken een langdurige geschiedenis zou worden. onze insteek daarop was;"Dat zullen we nog wel eens zien". En ja, dat hebben we dus ook gezien. Door de douane ging lekker snel. Dachten dat we het gehad hadden, dus aan de koffie. Daarna boarden. Nou toen ging het pas beginnen. Rijen voor nogmaals een uitgebreide controle. Rijen voor de paspoort controles. Vragen van de beambte over wat wij daar dan allemaal niet gingen doen en of we de koffers herkenden die op zijn beeldscherm verschenen. Ze hadden er in ieder geval geen half werk van gemaakt die jongens van de overkant.

En daarna om 12.20 uur weggevlogen vanaf Dublin. Om 15.20 uur Amerikaanse tijd geland in San Francisco. Met de Bart naar de stad gereden. Tientje per persoon. Om 17.00 uur aangekomen in het Hotel van de keten super 8. Gedouched, biertje gedaan en richting China Town gewandeld. Leuke wandeling van 20 minuten door de stad en bijna al die leuke dingen van de binnenstad gezien. De trams, de winkels, de eettentjes, en natuurlijk die waanzinnig lange winkelstraat met zijstraten van de Chinese winkeliers. Lekker wat gegeten daar en terug naar het hotel. Om 5 uur Hollandse tijd maandag ochtend en hier ongeveer 21.30 uur gaan slapen. Was best wel een dagje.