Trouwdag naar Bryce Canyon - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van bianca en leo Meijer - WaarBenJij.nu Trouwdag naar Bryce Canyon - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van bianca en leo Meijer - WaarBenJij.nu

Trouwdag naar Bryce Canyon

Door: Bianca

Blijf op de hoogte en volg bianca en leo

20 September 2014 | Verenigde Staten, Bryce Canyon

20 september, vandaag zijn we 29 jaar getrouwd. En Bryce Canyon staat op het programma. Van vele gehoord dat mogelijk mooier en indrukwekkender moet zijn dan de Grand Canyon. We hoopten daar een kampeerplekje te kunnen bemachtigen. En dat lukte . Een envelop met daaraan een strookje pak je aan het begin van de campground , dat vul je in, strookje aan de paal en de envelop met daarin het benodigde geld ( hier 15 dollar) doe je in de brievenbus aan het begin. Klaar, plek is van jou. Hierna met de RV de Canyon bezichtigd . Vooral het Amphitheater was adembenemend. Maar ook een hele grote natuurlijke brug was prachtig. Terug naar de campground en een heerlijk vuurtje gestookt in de aldaar aanwezige vuurplaatsen. We hadden eerder deze week een prachtig stuk biefstuk gekocht. Die hebben we kandidaat gemaakt met een broodje en salade. Het leven hoeft niet heel ingewikkeld te zijn om ervan te genieten. Wat ons wel opgevallen is dat de prijzen in de supermarkt behoorlijk boven onze prijzen liggen. Duur zeg maar. Je kan veel eten voor weinig bij de burgertenten als Mc Donald . Maar laten we daar nou net niet van houden. We hebben twee keer daar ontbeten omdat we dan gelijk van de WiFi gebruik konden maken. Dat heeft wederom bewezen dat het niet te vreten is.

• 22 September 2014 - 20:38

Marianne :

Hoi Leo en Bianca,

Gefeliciteerd met jullie trouwdag!
    En dat op zo'n bijzondere plek.

Groet,

Marianne

• 25 September 2014 - 13:24

Karin:

Hoi bruidspaar,

Ik liep wat achter met lezen maar alsnog van harte gefeliciteerd!!
    Weet nog goed dat jullie elkaar het ja-woord gaven in het stadhuis in Monster!
    Have fun verder en maak nog meer mooie foto's!

Groetjes, Thom en Karin